W dniu 27 kwietnia 2018 r. do Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie wpłynęła oferta złożona przez Stowarzyszenie Sportowe "Hałas Team" na wykonanie zadania publicznego pt.: "Remont sali treningowej - siłowni "Hałas Team" przy ul. Okulickiego 9 wraz z pomieszczeniem biurowym, szatnią i korytarzem - wykonany przez zawodników "Hałas Team"".
Wobec powyższego informujemy, że zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn. z dnia 7 lutego 2018 r. - Dz. U. z 2018 r. poz. 450 ze zm.), można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie - pok. 20 - Biuro Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: l.krzysztofczyk.umig@strzelin.pl oraz listownie na adres Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin do dnia 4 maja 2018 r. włącznie.
W dniu 25 kwietnia 2018 r. do Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie wpłynęła oferta złożona przez Stowarzyszenie "Europolscy" na wykonanie zadania publicznego pt.: "Nordic-walking - zdrowie na wyciągnięcie ręki - 3 edycja".
Wobec powyższego informujemy, że zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn. z dnia 7 lutego 2018 r. - Dz. U. z 2018 r. poz. 450 ze zm.), można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie - pok. 20 - Biuro Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: l.krzysztofczyk.umig@strzelin.pl oraz listownie na adres Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin do dnia 4 maja 2018 r. włącznie.
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie art.19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
W dniu 19 kwietnia 2018 r. do Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie wpłynęła oferta złożona przez Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze Oddział Ziemi Strzelińskiej na wykonanie zadania publicznego pt.: "XVIII Strzeliński Rogaining".
Wobec powyższego informujemy, że zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn. z dnia 7 lutego 2018 r. - Dz. U. z 2018 r. poz. 450 ze zm.), można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie - pok. 20 - Biuro Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: l.krzysztofczyk.umig@strzelin.pl oraz listownie na adres Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin do dnia 30 kwietnia 2018 r. włącznie.
W dniu 18 kwietnia 2018 r. do Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie wpłynęła oferta złożona przez Parafię Rzymsko-katolicką pw. św. Marcina w Nowolesiu na wykonanie zadania publicznego pt.: "Krajoznawczy wyjazd profilaktyczny - usługa autokarowa".
Wobec powyższego informujemy, że zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn. z dnia 7 lutego 2018 r. - Dz. U. z 2018 r. poz. 450 ze zm.), można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie - pok. 20 - Biuro Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: l.krzysztofczyk.umig@strzelin.pl oraz listownie na adres Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin do dnia 30 kwietnia 2018 r. włącznie.
W dniu 17 kwietnia 2018 r. do Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie wpłynęła oferta złożona przez Polski Związek Niewidomych Koło Dzierżoniów na wykonanie zadania publicznego pt.: "Nadal jestem aktywny".
Wobec powyższego informujemy, że zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn. z dnia 7 lutego 2018 r. - Dz. U. z 2018 r. poz. 450 ze zm.), można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie - pok. 20 - Biuro Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: l.krzysztofczyk.umig@strzelin.pl oraz listownie na adres Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin do dnia 30 kwietnia 2018 r. włącznie.
Komunikat ws. szacowania szkód w uprawach i płodach rolnych wyrządzonych przez dzikie zwierzęta
W związku z wejściem w życie z dniem 1 kwietnia 2018 roku Ustawy z dnia 22 marca 2018 roku o zmianie ustawy – Prawo łowieckie oraz niektórych innych ustaw, Burmistrz Miasta i Gminy Strzelin informuje, że zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Prawo łowieckie (Dz. U. z 2017 r. poz. 1295 z późn. zm.), od dnia 1 kwietnia 2018 roku, wniosek o szacowanie szkód w uprawach i płodach rolnych wyrządzonych przez: przez dziki, łosie, jelenie, daniele i sarny, w tym ustalenie wysokości odszkodowania, właściciel albo posiadacz gruntów rolnych składa do organu wykonawczego gminy właściwej ze względu na miejsce wystąpienia szkody.
Szacowanie szkody składa się z dwóch etapów:
- I etap – oględziny (w terminie 7 dni od daty wpływu wniosku)
- II etap – szacowanie ostateczne (w terminie 7 dni od daty wpływu zawiadomienia).
Szacowania szkód łowieckich – w przypadku ich wystąpienia na terenie Gminy Strzelin – zgodnie z ww. ustawą, a także ustalenia wysokości odszkodowania dokonuje Zespół składający się z minimum 3 osób:
- przedstawiciela gminy właściwej ze względu na miejsce wystąpienia szkody. Ustawa określa, iż w przypadku powołanej jednostki pomocniczej (sołectwo, osiedle) przedstawicielem gminy jest sołtys lub osoba przez niego upoważniona, a w przypadku braku powołanej jednostki pomocniczej – przedstawiciel urzędu;
- przedstawiciela zarządcy albo dzierżawcy obwodu łowieckiego;
- właściciela albo posiadacza gruntów rolnych, na terenie których wystąpiła szkoda.
O terminie dokonania oględzin, Sołtys zawiadamia właściciela albo posiadacza gruntów rolnych oraz dzierżawcę albo zarządcę obwodu łowieckiego, nie później jednak niż przed upływem 3 dni od daty wpływu wniosku do urzędu. Informujemy, że pracownicy Wydziału Nieruchomości, Urbanistyki i Rolnictwa będą wspomagać sołtysów w szacowaniu szkód łowieckich.
Z przeprowadzonych oględzin zostaje sporządzony protokół. Protokół sporządza się w trzech jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdego członka zespołu.
Niestawiennictwo właściciela albo posiadacza gruntów rolnych lub dzierżawcy albo zarządcy obwodu łowieckiego nie wstrzymuje dokonania szacowania szkód.
Szacowania ostatecznego dokonuje się najpóźniej w dzień zbioru, przed dokonaniem zbioru uszkodzonej uprawy, a w przypadkach szkód wyrządzonych w płodach rolnych, szkód wyrządzonych przez dziki na łąkach i pastwiskach oraz szkód w uprawach, jeżeli szkoda powstała i została zgłoszona bezpośrednio przed sprzętem lub w jego trakcie, dokonuje się wyłącznie szacowania ostatecznego, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku.
O terminie planowanego zbioru uszkodzonej uprawy właściciel albo posiadacz gruntów rolnych jest obowiązany powiadomić organ wykonawczy gminy właściwej ze względu na miejsce wystąpienia szkody, w formie pisemnej, w terminie 7 dni przed zamierzonym sprzętem, następnie przedstawiciel gminy zawiadamia właściciela albo posiadacza gruntów rolnych oraz dzierżawcę albo zarządcę obwodu łowieckiego, nie później jednak niż przed upływem 3 dni od dnia otrzymania informacji, a w przypadkach szkód wyrządzonych w płodach rolnych, szkód wyrządzonych przez dziki na łąkach i pastwiskach oraz szkód w uprawach, jeżeli szkoda powstała i została zgłoszona bezpośrednio przed sprzętem lub w jego trakcie pastwisk w terminie 3 dni od dnia otrzymania wniosku.
W dalszym ciągu do wynagradzania szkód łowieckich zobowiązany jest dzierżawca lub zarządca obwodu łowieckiego. Wypłaty odszkodowania dzierżawca albo zarządca obwodu łowieckiego dokonuje w terminie 30 dni od dnia otrzymania protokołu z szacowania ostatecznego, od którego nie wniesiono odwołania.
Szczegółowe informacje dostępne są w Urzędzie Miasta i Gminy Strzelin, pokój nr 45, piętro II. Pod numerem telefonu 71 39 21 971 wew. 142, w godzinach pracy Urzędu.
Druki są dostępne poniżej.
w odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert z dnia 06.04.2018 r. na demontaż, zbieranie, transport oraz utylizację wyrobów zawierających azbest
W dniu 18 kwietnia 2018 r. do Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie wpłynęła oferta złożona przez Fundacja Dla Rodziny na wykonanie zadania publicznego pt.: "Tydzień dla rodziny".
Wobec powyższego informujemy, że zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn. - Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z późn. zm.), można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie - pok. 20 - Biuro Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: l.krzysztofczyk.umig@strzelin.pl oraz listownie na adres Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin do dnia 26 kwietnia 2018 r. włącznie.
W dniu 17 kwietnia 2018 r. do Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie wpłynęła oferta złożona przez Strzeliński Klub Biegacza "Granit" na wykonanie zadania publicznego pt.: "Strzelińska Dziesiątka 2018 - Przygotuj się do z nami do startu!".
Wobec powyższego informujemy, że zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn. - Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z późn. zm.), można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie - pok. 20 - Biuro Obsługi Interesanta, drogą elektroniczną na adres e-mailowy: l.krzysztofczyk.umig@strzelin.pl oraz listownie na adres Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie ul. Ząbkowicka 11, 57-100 Strzelin do dnia 25 kwietnia 2018 r. włącznie.