Sekretarz Gminy
Funkcję Sekretarza Gminy Strzelin sprawuje Kazimierz Nahajło.
Pokój nr 219 (II piętro Urzędu)
Tel: 71 78 30 104
Tel. kom. 609 777 606
Do zadań, kompetencji i odpowiedzialności Sekretarza należy w szczególności:
- wykonywanie zadań w zakresie zapewnienia sprawnego działania Urzędu;
- zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej sekretariatu Burmistrza;
- prowadzenie spraw z zakresu aktów normatywnych organów Gminy;
- bieżąca informacja dla mieszkańców Gminy za pośrednictwem serwisu internetowego;
- budowa, wdrażanie, eksploatacja i obsługa techniczna serwisu internetowego;
- nadzór nad organizacyjno-techniczną obsługą pracy Rady Miejskiej i jej Komisji;
- współpraca i organizacyjno-techniczne wsparcie działalności Strzelińskiej Rady Seniorów i Młodzieżowej Rady Gminy;
- niezbędna pomoc techniczna, administracyjna i organizacyjna dla Radnych w sprawowaniu ich funkcji;
- współpraca z zagranicą w zakresie inicjowania i rozwijania kontaktów z miastami partnerskimi;
- ochrona znaków Gminy i nadzór nad ich używaniem;
- nadzór nad prawidłową obsługą mieszkańców w powierzonym zakresie;
- inicjowanie i koordynacja systemowych działań i rozwiązań w zakresie racjonalnego zarządzania zasobami ludzkimi Urzędu, w tym zarządzanie systemem szkoleń i podnoszenia umiejętności zawodowych pracowników;
- zapewnienie obsługi prawnej w Urzędzie;
- nadzór nad prowadzeniem spraw związanych ze stosunkiem pracy, realizacją umów o pracę w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych organizowanych z Powiatowym Urzędem Pracy oraz stażów i praktyk uczniowskich i studenckich;
- opracowywanie i aktualizacja Regulaminu, regulaminów pracy i wynagrodzeń;
- koordynacja i nadzór nad realizacją zasad ochrony i przetwarzania danych osobowych;
- określanie kwalifikacji i predyspozycji wymaganych na poszczególnych stanowiskach pracy oraz zasad doboru kadr i prowadzenia procesów rekrutacji oraz konkursów;
- koordynacja i nadzór nad realizacją przepisów prawnych o dostępie do informacji publicznej w Urzędzie;
- przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie;
- nadzór nad czynnościami związanymi z doręczeniem korespondencji w ramach Urzędu oraz wysyłka korespondencji zewnętrznej;
- zarządzanie utrzymaniem porządku w obiektach i pomieszczeniach oraz ochrona obiektów Urzędu, a także utrzymaniem w należytym stanie technicznym obiektów Urzędu;
- sprawowanie nadzoru nad pracami związanymi z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów, referendów oraz spisów w zakresie powierzonym Gminie do wykonania;
- nadzór nad mieniem Urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania;
- budowa, wdrażanie, rozwój i eksploatacja systemów informatycznych;
- ujednolicanie i standaryzacja oprogramowania, wdrażanych i eksploatowanych systemów informatycznych;
- zarządzanie bezpieczeństwem przechowywania danych na nośnikach elektronicznych;
- nadzór nad realizacją zadań dotyczących ewidencji ludności i dowodów osobistych;
- zadania dotyczące centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
- wydawanie decyzji administracyjnych o wpisie do stałego rejestru wyborców;
- nadzór nad zabezpieczeniem komórek organizacyjnych Urzędu na wypadek wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych (pożar, kradzież, powódź, itp.) umożliwiającym zachowanie ciągłości pracy i realizacji zadań Gminy;
- stosowanie w Urzędzie przepisów bhp i przeciwpożarowych;
- nadzór nad obsługą techniczną i administracyjną kancelarii informacji niejawnych;
- nadzór nad racjonalnym wykorzystaniem pomieszczeń w obiektach Urzędu;
- nadzór nad zadaniami realizowanymi we współpracy z organizacjami pozarządowymi w zakresie sportu, kultury, zdrowia, i komunikacji społecznej;
- współudział w realizacji zadań dotyczących kontroli zarządczej.
Sekretarz sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością:
- Wydziału Organizacyjnego;
- Biura Rady;
- Zespołu ds. Sportu, Kultury, Zdrowia i Komunikacji Społecznej;
- Wydziału Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców;
- Stanowiska do spraw Archiwum Zakładowego.
Informacja wytworzona przez:
Waldemar Pater
email: w.pater@strzelin.pl tel.:71 78 30 155 fax: 71 39 21 303 , w dniu: 09‑08‑2011 09:37:00
email: w.pater@strzelin.pl tel.:71 78 30 155 fax: 71 39 21 303 , w dniu: 09‑08‑2011 09:37:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Waldemar Pater
email: w.pater@strzelin.pl tel.:71 78 30 155 , w dniu: 01‑01‑1970 01:00:00
email: w.pater@strzelin.pl tel.:71 78 30 155 , w dniu: 01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
15‑03‑2024 10:23:52
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|