Sekretarz Gminy


Funkcję Sekretarza Gminy Strzelin sprawuje Kazimierz Nahajło.
 

Pokój nr 31 (I piętro Urzędu)
Tel: 71 39 21 971 wew. 130
Tel. kom. 609 777 606

Do zadań, kompetencji i odpowiedzialności Sekretarza należy w szczególności:

 

  1. wykonywanie zadań w zakresie zapewnienia sprawnego działania Urzędu;
  2. zapewnia obsługę techniczną i administracyjną sekretariatu Burmistrza;
  3. prowadzenie spraw z zakresu aktów normatywnych organów Gminy;
  4. bieżąca informacja dla mieszkańców Gminy za pośrednictwem serwisu internetowego;
  5. budowa, wdrażanie, eksploatacja i obsługa techniczna serwisu internetowego;
  6. organizacyjno-techniczna obsługa prac Rady;
  7. niezbędna pomoc techniczna, administracyjna i organizacyjna dla Radnych w sprawowaniu ich funkcji;
  8. współpraca z zagranicą w zakresie inicjowania i rozwijania kontaktów z miastami partnerskimi;
  9. ochrona znaków Gminy i nadzór nad ich używaniem;
  10. nadzór nad prawidłową obsługą mieszkańców w powierzonym zakresie;
  11. inicjowanie, koordynacja działań i rozwiązań w zakresie racjonalnego zarządzania zasobami ludzkimi Urzędu, w tym zarządzanie systemem szkoleń i podnoszenia umiejętności zawodowych pracowników;
  12. zapewnienie obsługi prawnej w Urzędzie;
  13. prowadzenie spraw dotyczących umów o pracę oraz innych zawieranych z osobami fizycznymi spoza Urzędu;
  14. opracowywanie i aktualizacja Regulaminu, regulaminów pracy i wynagrodzeń;
  15. koordynacja i nadzór nad realizacją zasad ochrony i przetwarzania danych osobowych;
  16. określanie kwalifikacji i predyspozycji wymaganych na poszczególnych stanowiskach pracy oraz zasad doboru kadr i prowadzenia procesów rekrutacji oraz konkursów.
  17. koordynacja i nadzór nad realizacją przepisów prawnych o dostępie do informacji publicznej w Urzędzie;
  18. przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Burmistrza oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie;
  19. nadzór nad czynnościami związanymi z obiegiem korespondencji w ramach Urzędu;
  20. zarządzanie utrzymaniem porządku w obiektach i pomieszczeniach oraz ochrona obiektów Urzędu, a także utrzymaniem w należytym stanie technicznym obiektów Urzędu;
  21. sprawowanie nadzoru nad pracami związanymi z przygotowaniem
  22. i przeprowadzeniem wyborów, referendów oraz spisów w zakresie powierzonym Gminie do wykonania;
  23. nadzór nad mieniem Urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na pokrycie kosztów jego funkcjonowania;
  24. budowa, wdrażanie, rozwój i eksploatacja systemów informatycznych w Urzędzie;
  25. ujednolicanie i standaryzacja oprogramowania, wdrażanych i eksploatowanych systemów informatycznych;
  26. zarządzanie bezpieczeństwem przechowywania danych na nośnikach elektronicznych;
  27. nadzór nad realizacją zadań dotyczących ewidencji ludności i dowodów osobistych;
  28. zadania dotyczące centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
  29. wydawanie decyzji administracyjnych o wpisie do stałego rejestru wyborców;
  30. nadzór nad zabezpieczeniem komórek organizacyjnych Urzędu na wypadek wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych (pożar, kradzież, powódź, itp.) umożliwiającym zachowanie ciągłości pracy i realizacji zadań Gminy;
  31. stosowanie w Urzędzie przepisów bhp i przeciwpożarowych;
  32. nadzór nad obsługą techniczną i administracyjną Kancelarii Tajnej;
  33. nadzór nad racjonalnym wykorzystaniem pomieszczeń w obiektach Urzędu;
  34. nadzór nad organizacyjno-techniczną obsługą prac Rady Miejskiej i jej Komisji;
  35. realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o bezpieczeństwu imprez masowych;
  36. zadania Gminy związane z ochroną zdrowia, kultury, sportu, promocji turystyki i rekreacji, kultury fizycznej oraz zdrowego trybu życia;
  37. sprawy dotyczące współpracy z organizacjami pozarządowymi.

Sekretarz pełni funkcję pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych.

Sekretarz sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością:

  1. Wydziału Organizacyjnego;
  2. Wydziału Spraw Obywatelskich i Obsługi Mieszkańców;
  3. Stanowiska do spraw Archiwum Zakładowego;
  4. Zespołu ds. Sportu, Kultury, Zdrowia i Komunikacji Społecznej.
Informacja wytworzona przez:
Waldemar Pater
email: w.pater@strzelin.pl tel.:71 39 21 971 fax: 71 39 21 303
, w dniu:  09‑08‑2011 09:37:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Waldemar Pater
email: w.pater@strzelin.pl tel.:71 39 21 971 fax: 71 39 21 303
, w dniu:  01‑01‑1970 01:00:00
Data ostatniej aktualizacji:
03‑10‑2016 09:24:44
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive